Ar ais go barr

 Téigh ar aghaidh

                               ‌ 

Tiomantas do sheirbhís chustaiméara

  • Táthar tiomanta go hiomlán do na caighdeáin seirbhíse custaiméirí is airde.
  • Fáiltímid roimh theagmháil ónár gcustaiméirí.
  • Tá sí mar aidhm againn a bheith soshroichte agus cabhrach, agus déileálfarleat le cuirtéis i gcónaí.
  • Tá meas againn ar gach cineál aiseolais.
  • Beimid cothrom agus gairmiúil inár ndéileálacha uile le custaiméirí.
  • Déileálfaimid le do chuid fiosrúchán go pras agus go héifeachtúil.
  • Déanfaimid cumarsáid leat i dteanga soiléir.
  • Coimeádfaimid ár suíomh gréasáin úsáideach, faisnéiseach agus inrochtana, le rochtain saor in aisce do chách.

Foilsiú staitisticí

  • Foilsímid ár gcuid staitisticí uile ar líne ag www.cso.ie
  • Socraímid spriocdhátaí dúshlánacha i ndáil le foilsiú ár staitisticí, agus tomhaistear baint amach na spriocdhátaí seo.
  • Fógraímid ár sceideal foilsithe i réamh-fhéilire a fhoilsítear ar ár suíomh gréasáin.
  • Tugtar ainmneacha agus uimhreacha teagmhála inár bhfoilseacháin.
  • Foilseoimid modhanna agus tuarascálacha cáilíochta dár gcuid staitisticí uile.
  • Nuair is féidir, soláthróimid anailís staitistiúil bhreise má lorgaítear í.

Bailiú staitisticí

Teagmháil leis an bPríomh-Oifig Staidrimh

Ar an nguthán

  • Freagróimid 90% de ghlaonna laistigh de 20 soicind.
  • Agus sinn ag freagairt an ghutháin, cuirfear ár réimsí gnó agus ár n-ainm in iúl.
  • Mura féidir linn freagra láithreach a thabhairt ar do cheist tógfar na sonraí agus glaofar ar ais ort.
  • Más rud é go dtógfaidh sé roinnt ama chun freagra ar d’fhiosrúchán a chur i dtoll a chéile, tabharfar meastachán duit ar an méid ama a thógfaidh sé.
  • Déileálaimid go pras le teachtaireachtaí a fhágtar ar ghlórphost, agus glaoitear ar ais ar dhaoine laistigh de lá amháin de ghnáth.

Ar ríomhphost

  • Tabharfaimid freagra ar rphoist chuig ár bpríomhsheoltaí rphoist (eolas@cso.ie, information@cso.ie, webmaster@cso.ie) laistigh de dhá lá oibre.
  • Mura féidir linn freagra iomlán a thabhairt laistigh den am seo, tabharfaimid meastachán duit ar an méid ama a thógfaidh sé.
  • Úsáidfear an áis “as an oifig” ar an gcóras rphoist, nuair is gá, chun a chinntiú go mbíonn pointe teagmhála eile agat.

I bhfoirm litreach

  • Freagróimid do chuid litreacha laistigh de chúig lá oibre.
  • Mura féidir linn freagra iomlán a thabhairt laistigh den am seo, tabharfaimid meastachán duit ar an méid ama a thógfaidh sé.
  • Cuimseoidh ár gcomhfhreagras ainm agus uimhir theagmhála an té atá ag déileáil leat.

Cuairteoirí i bpearsa

  • Baileofar ón láthair fáiltithe tú laistigh de 10 nóiméad tar éis duit teacht.
  • Beidh tú in ann do chuid gnó a dhéanamh go príobháideach.
  • Mura mbíonn an duine ar mian leat labhairt leo ar fáil, gheobhaimid duine éigin eile chun cabhrú leat.

Seirbhís trí Ghaeilge

  • Leanaimid le scéim a chur chun feidhme i ndáil le soláthar seirbhíse dátheangach de réir Acht na dTeangacha Oifigiúla, 2003.
  • Más dhéanann tú teagmháil linn as Gaeilge, déanfaimid socrú chun tú a fhreagairt as Gaeilge.
  • Cuirfimid ár bhfoirmeacha suirbhé uile ar fáil i nGaeilge.
  • Cuirfimid ár mórcháipéisí corparáideacha (cosúil lenár Ráiteas Straitéise) ar fáil i nGaeilge.
  • Tá leagan Gaeilge den chairt seo ar fáil.

Do chuid aiseolais

  • Soláthraímid deis chun aiseolas a thabhairt ar ár suíomh gréasáin, ár bhfoilseacháin agus ár bhfoirmeacha suirbhé.
  • Déanaimid anailís ar aiseolas, agus cuirtear san áireamh é inár bpleananna don todhchaí.
  • Úsáidfimid grúpaí idirchaidrimh staitistiúla chun fanacht i dteagmháil le húsáideoirí staidreamh agus soláthraithe sonraí.
  • Cuirimid suirbhéanna um shástacht chustaiméara rialta i gcrích i gcomhar leis an mBord Náisiúnta Staidrimh.

Monatóireacht ar ár gcuid feidhmíochta

  • Déanfaimid monatóireacht ar na tiomantais sa Chairt seo, agus rachaimid i mbun gníomhaíochta ar aon cheann nach bhfuil á chomhlíonadh.
  • Tabharfaimid faisnéis ar chur chun feidhme na Cairte seo inár dTuarascáil Bhliantúil.

Gearáin

I dtús báire is féidir do ghearán a dhíriú ar an rannóg ábhartha laistigh den oifig. Déanfaidh an fhoireann ansin iarracht teacht ar réiteach gasta.

Mura bhfuiltear sásta lena bhfreagra eagróimid don Oifigeach um Chaidreamh Custaiméara imscrúdú oifigiúil a dhéanamh ar do ghearán:

An tUasal Ken Kennedy,
An Phríomh-Oifig Staidrimh,
Bóthar na Sceiche Airde,
Corcaigh T12 X00E.

Íosghlao: 1890 313 414
Teil: (+353) 21 453 5036
Facs +353 21 453 5555
Rphost cro@cso.ie

Mura bhfuiltear sásta le toradh an athbhreithnithe de chuid an Oifigigh um Chaidreamh Custaiméara is féidir an t-ábhar a achomharc chuig:


An tUasal John Byrne, 
An Phríomh-Oifig Staidrimh,
Bóthar na Sceiche Airde,
Corcaigh T12 X00E.


Íosghlao: 1890 313 414
Teil: (+353) 21 453 5000
Rphost: cro@cso.ie


Mura réitítear an t-ábhar go fóill is féidir é a chur ar aghaidh chuig an Ombudsman ag:


An tOmbudsman, 
6 Ardán Phort an Iarla,
Baile Átha Cliath 2


Teil: (+353) 1 639 5600
Rphost: ombudsman@ombudsman.ie 
Suíomh gréasáin: www.ombudsman.ie

Teagmháil

Tá oifigí ag an bPríomh-Oifig Staidrimh i gCorcaigh agus i mBaile Átha Cliath araon ag:

Bóthar na Sceiche Airde
Corcaigh

Bóthar Bhaile Átha Fhirdhia
Ráth Maonais
Baile Átha Cliath 6

Campas Gnó Shord Sord
Co. Bhaile Átha Cliath

Is féidir dul i dteagmháil lenár bhfolínte go léir freisin trí na huimhreacha gutháin i gCorcaigh nó i mBaile Átha Cliath:

 

+353 21 453 5000(Corcaigh)

nó +353 1 498 4000 (Bóthar Bhaile Átha Fhirdhia)

nó +353 1 895 1300 (Sord)

 

Is féidir glaoch ar fholínte díreach trí uimhir an fholíne chuí a chur in ionad na gceithre dhigit deireanach de na huimhreacha seo.

Uimhreacha facs: +353 21 453 5555 nó +353 1 498 4229 nó +353 1 895 1399

 

Tá seoltaí rphoist do bhaill foirne na Príomh-Oifige Staidrimh i bhfoirm céadainm.sloinne@cso.ie

CSO ar an ngréasán: www.cso.ie